سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیان ما را استوار می دارد، از هزارعابد برتر است . [امام صادق علیه السلام]
معرفی تاتر کمدی وموزیکال
 
اولین سلام

اگر در شهر تهران زندگی می کنید آیا تا حالا به تئاترهای کمدی موزیکال سر زدید ؟؟؟

آیا می دونستید در حال حاضر حداقل 9 تئاتر کمدی موزیکال هرشب حدود ساعت 9 شب در 9 سالن مختلف در 9 نقطه ی شهر تهران برگزار میشه ؟؟

شاید CD تئاترهایی مثل داماد دیوانه یا قهوه خانه پدری زری خانم را دیده باشید اما تصمیم دارم در حال حاضر حدود 9 تئاتری که به زیبایی و شادی این دو تئاتر در سالن های مختلف روی اجرا هستند رو بهتون معرفی کنم .

برای من همیشه تئاتر معنی نمایش مفهومی و سنگین که شاید خیلی ها از دیدنش لذت نبرند را میداد اما با دیدن تئاترهای کمدی موزیکال دید کلی من به تئاتر و اینجور نمایش ها عوض شد .

خلاصش کنم که در این تئاترها شما فقط 2 یا 3 ساعت چنان شاد میشیدو از آهنگ های متنوع و شاد لذت خواهید برد که به اوج لبخند و خنده ی از ته دل می رسوننتون که شاید بی اغراق در هیچ جا و هیج مراسمی انقدر بهتون خوش نگذره و متاسفانه به خاطر نداشتن تبلیغات ولو در حد جزئی خیلی ها از این تئاترها مطلع نیستند که من بر حسب علاقه تصمیم دارم به مرور همشونو معرفی کنم .

توصیه می کنم فقط و فقط یکی از این تئاترهارو برید تا دید شما هم مثل من و سایرین به این گونه نمایش ها عوض بشه و این تئاترها به خاطر مصلحت خانواده ها و شرایط کمدی موزیکال بودنش معمولا بعد از ساعت 8 شب اجرا می روند که در هر پست می توانید اطلاعات دقیقتر را مشاهده کنید ...

من مطمئنم با دیدن این تئاترها تعجب خواهید کرد که در ایران هم همچین سالن هایی برای شادی مردم وجود دارند ...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط ارمین هزاوه 91/1/26:: 12:58 عصر     |     () نظر